معرفي شركت روانكار ماهان

راهنماي عروسي , معرفي تالار عروسي , تشريفات عروسي , آرايشگاه عروسي و ...

معرفي شركت روانكار ماهان

معرفي شركت روانكار ماهان

شركت روانكار ماهان به بهرمندي از نيروهاي جوان و متخصص توانسته است به يكي از بزرگترين مجموعه وارد كننده انواع روغن صنعتي , گريس , انواع روان كننده ها و… برند هاي معروف دنيا تبديل شود . و امروز تبديل به يكي از از شركت هاي برتر ايران در امر فروش انواع روغن و گريس تخصصي در ايران شود. در اصل مي توان گفت مهمترين فعاليت و خدماتي كه روانكار ماهان ارائه مي كند فروش انواع روغن صنعتي , روغن خودرو , چسب صنعتي , انواع گريس و مواد شيميايي مي باشد.

روغن صنعتي ماهان

مشتري مداري روانكار ماهان

توانسته ايم با بهرمندي از نيروهاي جوان خدمات خوبي را براي مصرف كنندگان داخل كشور ارائه دهيم . اميد داريم با گستره دايره فعاليت در آينده اي نه چندان نزديك بتوانيم به نيازهاي تمامي مصرف كنندگان و مشتريان خود پاسخ در خور دهيم . از طرف ديگر تمام تلاش ما ارائه محصولي با كيفيت و مناسب براي مشتريان هستيم .

فعاليت در كشور

بدون اغراق مي توانيم بگوييم كه مجموعه روانكار ماهان تا به امروزتوانسته است بيش از ۲۵ درصد از استفاده كنندگان از محصولات روانكار , روغن و انواع گريس را به خود اختصاص دهد و تامين كننده نياز آنها باشد. اميد داريم روند رو به رشد شركت روانكار ماهان كه تا به امروز توانسته است خانواده بزرگي از مصرف كنندگان را ايجاد كند اداه دار باشد . براي رسيدن به اين هدف تمام مجموعه متحد شديم .

فروش روغن صنعتي شركت روانكار شيمي ماهان

 

ارتباط با روانكار ماهان

آدرس : تهران – ميرداماد- نفت جنوبي- خيابان تابان- نبش خيابان غفاري- پلاك ١٢ واحد ١٢

شماره تماس : 74304-021

شماره تماس : 02122903936

فكس : 22270458

تلفن همراه : 09123178377

ايميل : info[at]rsmahan.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.