هزينه سئو سايت

راهنماي عروسي , معرفي تالار عروسي , تشريفات عروسي , آرايشگاه عروسي و ...

هزينه سئو سايت

هزينه سئو سايت : يكي از دغدغه بزرگ صاحبان وب سايت بهبود رتبه سايت در نتايج جستجوي گوگل مي باشد . براي افزايش رتبه سايت در گوگل نياز به سئو و بهينه سازي وب سايت است . اما در اين بين مسئله مهم هزينه و قيمت سئو سايت است كه برخي از شركتها براي سئو اعداد و ارقام نامعقلي ارائه مي كنند . علاوه بر آن وعده سئو تضميني و افزايش رتبه وب سايت در گوگل در مدت زمان اندك را مي دهند .

 

 

قيمت سئو

در رابطه با سئو تضميني بايد گفت كاري شدني است اما زمان بر است . رعايت تمام فاكتورهاي سئو براي يك وب سايت موجب خواهد شد كه رتبه سايت در نتايج جستجو بهبود يابد .بنابر اين توجه داشته باشيد كه قول اين را نخوريد كه سئو در مدت زمان اندك بر روي سايت اعمال مي شود . سئو كاري زمان بر است و بايد حوصله داشته باشيد . البته با استفاده از روشهاي سئو سياه مي توان سايت را موقتا به صفحه اول نتايج جستجو آورد ولي در بلند مدت توسط گوگل جريمه شده و گاها اين نوع از سايت ها پنالتي شده و از نتايج جستجو كلا حذف مي شوند.

امام سئو تك براي شما راهكاري را براي هزينه سئو پيشنهاد مي كند هدف ما رضايت مشتريان و به نتيجه رسيدن ايده هاي آنهاست .در زير روال تعيين هزينه در سئو تك را مي بينيد :

بررسي و آناليز وب سايت

سئو تك در ابتدا وب سايتي قرار است سئو و بهينه سازي شود بر اساس استانداردهاي روز الگوريتم هاي جستجوي گوگل و با استفاده از ابزارهاي دقيق آناليز مي كند.

لينك كوتاه قيمت سئو : goo.gl/7mR9xn

تعيين كلمات كليدي وب سايت

در برخي از مواقع صاحبان سايت ها درخواست مي كنند كه براي وب سايت و كسب و كار آنها كلمات كليدي تعيين كنيم . بر اساس آمار و ارقام جستجو بهترين كلمات كليدي براي  سايت انتخاب مي شود .

تعيين رتبه كلمات وب سايت

بيشتر درخوايت هاي سئو از ما بدين صورت است كه سايت وجود دارد و خواستار سئو در كلمات كليدي خواسته شده اند در اين صورت .بعد از بررسي و آنايليز سايت و همچنين بررسي رقبا . براي كلمات كليدي مدت زمان كار تعيين مي شود .

تعيين قيمت نهايي براي كلمات مد نظر

بعد از تعيين مدت زمان انجام كار بر اساس نفر ساعت هزينه سئو وب سايت تعيين مي شود .

توجه *

نگران پرداخت هزينه سئو سايت خود نباشيد سئو تاك راهكاري براي پرداخت هزينه براي شما ارئه مي كند . همچنين وب سايت شما سئو و بهينه مي شود و درنهايت هزينه پرداخت خواهد شد . سئو تضميني سايت از طرف سئو تك بدين صورت است كه سايت شما هزينه سئو را بعد از اينكه ۲۰ روز در صفحه اول نتايج ماند پرداخت مي كنيد همچنين براي ۳ ماه پشتيباني سئو براي شما يه صورت رايگان مي باشد . از طرف ديگر راهكاري براي شما ارائه مي شود كه با رعايت آن توسط مدير سايت هم سئو سايت تقويت خواهد و هم اينكه سايت در كلمات كليدي به طرف رتبه هاي بالا حركت خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.